نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۵

برگزاری مراسم شورای اندیشه ورز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت (عفاف و حجاب) در شهرستان اسلامشهر

مراسم شورای اندیشه ورز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
برگزاری مراسم شورای اندیشه ورز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت (عفاف و حجاب) در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا امجدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از اعضای ستاد به منظور نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین برقراری ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این برنامه اظهار داشت: یکی از مصادیق بندگی، امر به معروف و نهی از منکر است چون دین، دین فردی نیست دین اجتماعی است و همه ما سرنشینان کشتی هستیم و می بایست این کشتی سالم باشد، که راه آن رستگاری یعنی دعوت به خیر و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به آیه قرآنی افزود: دو دستگی ممنوع، با هم یک رنگ باشید وقتی که گرفتار منکرید دودستگی بوجود می آید و نزارید که دشمن شما را به دو دستگی مبتلا کند .

امام جمعه اسلامشهر خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر جایگاه بسیار رفیعی است و همه ما مکلف هستیم این ستاد را تقویت کنیم و این ستاد قائم به شخص نیست ، قائم به دین است، قائم به خداست و ماموریت ما از طرف خداوند این است که دستورات آن را در جامعه اجرایی نمائیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد سلیمیان با پخش کلیپی در خصوص چیستی، چرائی و ضرورت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را بیان نمود.

سپس خانم دکتر صبری مدرس دانشگاه و سخنران مدعو نیز با موضوع مبانی حقوقی تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه این مراسم نیز خانم دکتر شکری مدرس دانشگاه و سخنران مدعو با موضوع رفتار شناسی جامعه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین خانم حسینی کیا مسئول بانوان جبهه انقلابی شهرستان اسلامشهر نیز با موضوع ضرورت حضور بانوان در عرصه فرهنگی شهرستان و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب همراه با پخش کلیپ به ایراد سخنرانی پرداختند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید