نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۰

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال‌زایی با عنوان «همت در مسجد» در دزفول

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال‌زایی با عنوان «همت در مسجد» در دزفول

 

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال‌زایی با عنوان «همت در مسجد» با حضور ۵۰ نفر از مدیران و فعالان کانون‌های مساجد در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالحمید صادق جولا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: طرح رویداد کارآفرینی همت در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت و معدن و تجارت و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

صادق جولا با بیان اینکه کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال‌زایی «همت»(هسته‌های اندیشه ورز منطقه‌ای تحول) برای مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، ادامه داد: ۵۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت کردند.

وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی اجتماعی مساجد افزود: مسجد تراز انقلاب اسلامی در حوزه کارآفرینی بستر موثری در امر اقتصادی است و فعالان مسجدی می‌توانند با مشارکت در برنامه‌ریزی و هماهنگی رویدادهای کارآفرینی در شعاع پیرامونی مسجد، نقش آفرین باشند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کارهای خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

در این کارگاه یک روزه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور، آقایان مهدی حصاری و مسلم بگل، دو کارآفرین برتر و نمونه شهرستان پیرامون ایجاد انگیزه و ترغیب برای راه‌اندازی فرصت‌های کارآفرینی مطالبی ارائه کردند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید