نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

بازدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از برنامه قتلگاه عشق در خورموج

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از برنامه فرهنگی قتلگاه عشق در خورموج بازدید کرد.
بازدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از برنامه قتلگاه عشق در خورموج

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد سلامی شهرستان دشتی، علی کدخدایی در بازدید از برنامه فرهنگی قتلگاه عشق که به همت کانون دخترانه رضوی در خورموج برگزار شد، گفت: ملت ایران مقاومت و پایداری و استقامت را از دوران انقلاب با رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آموزش دیده است و در کنار صبر و مقاومت دفاع از مظلوم وظیفه هر مسلمان و انسان آزاده ای می باشد.

وی ادامه داد: مردم بی دفاع غزه که بیش از ۷ ماه است با خبیثانه ترین و جلادترین استکبار جهانی یعنی رژیم صهیونیستی غاصب با حمایت امریکای جنایتکار دست و پنجه نرم و در مقابل آتش خونین این رژیم صبورانه مقاومت می کنند.

کدخدایی افزود: همه ما و جهان می دانند که اسرائیل دشمن مشترک اسلام و مسلمین می باشد و با حمایت  دشمن اصلی و بزرگتر یعنی آمریکا دست به این جنایات می زند.

وی اضافه کرد: در این برهه زمان می توان به خوبی تشخیص داد که باید در کنار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین قهرمان باشیم تا آزادگی کامل ان شاءالله حاصل شود.

کدخدایی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دوران بزن دررو به پایان رسیده و دفاع از غزه یک تکلیف است و باید به آن جامع عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: در همین راستا همه به ندای رهبر لبیک گفته و به تاریخ و دشمنان مسلمانان نشان می دهیم که ما کنار مردم غزه هستیم و تا قطره خونی که در رگ ها داریم به پای آرمان ها می مانیم.

کدخدایی بیان کرد: این رویداد فرهنگی هنری توسط کانون دخترانه رضوی خورموج با مدیریت خانم حسینی و همراهی خانم طالبی و خانم عبدلی و با گروه سرود بیت الحسین و گروه نمایش مذهبی با موضوع عاشقان ولایت و غزه و مجری گری خانم جاگرانی برای عموم برگزار شد./
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید