نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۴

مسئول تئاتر خیابانی خراسان جنوبی معرفی شد

کاظم ایمان طلب به عنوان مسئول تئاتر خیابانی استان خراسان جنوبی معرفی شد.
مسئول تئاتر خیابانی خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، به پیشنهاد میثم صدرا؛ مسئول انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی و باتوجه به تایید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کاظم ایمان طلب به صورت موقت و جهت انجام امور اداری و پیگیری امور به عنوان مسئول تئاتر خیابانی استان خراسان جنوبی معرفی شد.

بدین ترتیب ایمان طلب کارخود را آغاز و در مرحله نخست باید مسئول تئاتر خیابانی هر شهرستان را به تهران معرفی کند و در گام بعدی ساماندهی کمیته‌های داخلی تئاتر خیابانی پیگیری شود.

در مردادماه سال جاری نیز بایستی انتخابات بخش خیابانی برگزار شود تا مسئول تئاتر خیابانی به صورت انتخابی از بین واجدین شرایط در خراسان جنوبی تعیین شود.

گفتنی است؛ کاظم ایمان طلب؛ دارای سابقه مدیریتی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و مدیر اجرایی چندین دوره جشنواره تئاتر استان و عضویت شورای سیاستگذاری جشنواره‌های تئاتر دراستان خراسان جنوبی و همچنین کسب عنوان بازیگر اول گروهی بیستمین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر با نمایش خیابانی "اتوبوس تهران مشهد" و تولید نمایش محیطی "ساعت 5 صبح بیاد زلزله بم" و اجرا در شهرهای تهران، طبس، فردوس، کرمان و زاهدان را در کارنامه خود دارد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید