نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۸

نقاشی‌های کودکانه در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد به نمایش درآمد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، تعدادی از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاهی با عنوان «پای پیاده تا ماه» و در نگارخانه شهید شهراني مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به نمایش گذاشته شد.
نقاشی‌های کودکانه در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد به نمایش درآمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی این اداره کل در آیین گشایش نمایشگاه گروهی پای پیاده تا ماه که روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری و هنرمندان برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه بیش از 100 اثر نقاشی از کودکان و نوجوانان 6 سال به بالا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شهرام فرجی افزود: آثار به نمایش گذاشته شده حاصل کار یک‌ساله هنرجویان غزل کوهی فایق و یاسمین نیکزاد از مربیان آموزشگاه هنرهای تجسمی نور است که با استفاده از اکریلیک، پاستل، مداد رنگی، آبرنگ، گواش و ماژیک روی بوم و مقوا نقاشی شده‌اند.

وی یادآور شد: 22 کودک و نوجوانی که آثارشان در نمایشگاه پای پیاده تا ماه به نمایش درآمده است بر اساس ایده‌های ذهنی و داستان‌پردازی در دنیای جدید به خلق اثر پرداخته‌اند.

فرجی از ساینا موسوی، آرمیتا شاکری، کیانا ظهرابی، کیانا حسینی، یکتا عباسی، آندیا پایدار، آوا لطفی، دیانا و آتنا راستین، عسل شمسی پور، هلیا ترابیان، رونیکا رضایی، سپهر محمدی، شیانا و روژان محمدیان، مهرآیین ساعدی، آوینا مقدس، نگار کوهی فایق، سارا و صبا ریاحی، حسین پورزمان و آنیتا کوهیان افضل به عنوان نقاشان حاضر در این نمایشگاه نام برد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه نقاشی کودکانه می‌توانند تا 23 اردیبهشت در 2 نوبت صبح و عصر به مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد مراجعه کنند.

 

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید