نمایش جزییات خبر
در نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۶

سیاست انتشار داده‌های ملی تبیین می‌شود

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.
سیاست انتشار داده‌های ملی تبیین می‌شود

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

«موج چهارم پیمایش ملی ارزشها و نگرشهای ایرانیان»، «پیمایش ملی سنجش سبک زندگی ایرانیان» و «پیمایش ملی سنجش نگرش کاربران نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران» ازجمله طرح‌های ملی انجام‌شده و در دست انجام مرکز طزح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این نشست، توضیحاتی درباره آنها داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

https://www.ricac.ac.ir
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید