نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۳

فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان¬شرقی منتشر شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از انتشار فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان¬شرقی خبر داد.
فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان¬شرقی منتشر شد

"علی محرمی" گفت: موسسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان­شرقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن نمایش استان اقدام به عضو گیری می‌‌نماید.

وی افزود: علاقمندان می­توانند بر اساس بند 4-16  ماده 16 اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی استان و با احراز یکی از شرایط تخصصی شامل: دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت حرفه­ای مستمر در حوزه هنرهای نمایشی، عضو بودن در هسته مرکزی گروه­های نمایشی ثبت شده( به شرط فعال بودن گروه)، بازی در 10 نمایش در بازه زمانی بیست سال اخیر با ارائه اصل مجوز با قید نام هنرمند در مجوز، نویسندگی نمایشنامه با پنج اثر منتشر شده یا اجرا شده در بازه زمانی 10 سال اخیر و ارائه سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی ترویجی چاپ شده در حوزه نمایشی در 10 سال گذشته، نسبت به ثبت نام در انجمن اقدام نمایند.

محرمی گفت: متقاضیان عضویت در مجمع عمومی می­توانند نسبت به تکمیل فرم مربوطه و بارگذاری رزومه در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرسazarsh.farhang.gov.ir   اقدام نمایند.

وی حداکثر تاریخ پذیرش عضویت در انجمن را  17 خرداد ماه سال 1403 عنوان کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل همچنین تصریح کرد:  متقاضیان کاندیداتوری در هیئت مدیره و بازرسی این انجمن نیز می­بایست آمادگی خود را در قسمت مشخص شده در همان فرم اعلام نمایند.

وی شرایط کاندیداتوری در هیئت مدیره و بازرسی را شامل: تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر به تائید مراجع ذیربط و برخورداری از حسن شهرت، محجور نبودن و عدم ورشکستگی به تقلب و تقصیر، دارا بودن 27 سال سن، صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با فعالیت انجمن، انجام خدمت وظیفه عمومی یا ارائه برگ معافیت دائم(برای آقایان)، داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن به تشخیص مراجع ذی­ربط  و سکونت در استان آذربایجان­شرقی با ارائه مستندات عنوان کرد.

براساس این گزارش متقاضیان برای کاندیداتوری در هیات مدیره و بازرسی انجمن نیز می­توانند نسبت به تکمیل فرم مربوطه و بارگذاری رزومه در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس: azarsh.farhang.gov.ir   اقدام نمایند.

گفتنی است حداکثر تاریخ اعلام کاندیداتوری برای عضویت در هیات مدیره 20 خرداد ماه سال 1403 خواهد بود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید