نمایش جزییات خبر
واکنش مدیرکل رسانه‌های خارجی به حمله رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ایِ «نجباء»
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۲

رژیم صهیونیستی از آگاهی افکار عمومی جهان نگران است

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ایِ جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در جنوب دمشق نوشت: امروز این رژیم جعلی بیش از هر چیز از آگاهی افکار عمومی جهانی و روشن شدن واقعیت‌ها نگران است.
رژیم صهیونیستی از آگاهی افکار عمومی جهان نگران است

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام علیرضا شیروی آمده است:

بار دیگر و در آستانه سالگرد شهادت بانوی خبرنگار فلسطینی، شهیده «شیرین ابوعاقله»، و در شرایطی که طی تنها ۷ ماه، بیش از ۱۴۰ نفر از خبرنگاران در غزه به شهادت رسیده‌اند، از حمله هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی به دفتر رسانه‌ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در جنوب دمشق، با خبر و از این حادثه تاسف‌بار، متاثر شدیم.

بدون تردید، اقدامات وحشیانه‌ای از این دست، نه تنها مانع جهاد و تلاش رسانه‌های مستقل حامی مقاومت نخواهد شد که اراده آنان را برای ادامه مسیر دوچندان می‌کند چرا که این حقیقت آشکار است که امروز این رژیم جعلی بیش از هر چیز از آگاهی افکار عمومی جهانی و روشن شدن واقعیت‌ها نگران است.

اینجانب ضمن محکومیت و ابراز همبستگی با همکاران رسانه‌ایِ خود در دفتر جنبش نجباء اعلام می‌دارد که به‌حول و قوه الهی، مجاهدان عرصه رسانه از این آزمون عظیم الهی نیز سربلند بیرون آمده و به‌فرموده رهبر معظم انقلاب، «دنیای آینده، دنیای فلسطین است و نه رژیم صهیونیستی.»
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید