نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۸

نمایشگاه کتاب از نگاه مردم؛ نمره ۷۳ برای روز نخست

براساس نظرسنجی ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روز اول این نمایشگاه از نگاه مردم از ۱۰۰ نمره ۷۳ گرفت و مصلی مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه دانسته شد.
نمایشگاه کتاب از نگاه مردم؛ نمره ۷۳ برای روز نخست

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، براساس نظرسنجی ستاد نمایشگاه کتاب، بیش از ۷۵ درصد بازدیدکنندگان، مصلی را مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه دانسته‌اند.

براساس این گزارش آماری، آماده نبودن و تاخیر در فعالیت برخی غرفه‌ها، کم بودن صندلی‌ها و مکان‌های استراحت داخل سالن‌ها و توزیع نشدن مناسب و کافی نقشه راهنما از جمله نقاط ضعفی بود که بازدیدکنندگان در روز اول برگزاری نمایشگاه از آنها اظهار ناخرسندی کردند.

ستاد برگزاری نمایشگاه برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان به اقداماتی از جمله تعطیلی غرفه‌های غیرفعال، تعبیه صندلی و مکان اضافی استراحت در فضاهای باز و چاپ و پخش نقشه راهنما اقدام کرده است.

بازدیدکنندگان همچنین به نقاط قوت نمایشگاه در روز اول تاکید کردند که از آن جمله می‌توان به سرویس حمل و نقل داخلی، تعدد ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و جستجوی کتاب و تنوع ناشران و کتاب‌های حاضر در نمایشگاه اشاره کرد.

در پایان می‌توان گفت بازدیدکنندگان به روز اول نمایشگاه نمره قابل قبولی یعنی از ۱۰۰ نمره ۷۳ دادند. مجری این پروژه آزمایشگاه کتاب است که به عنوان مرکزی برای تحقیق و توسعه صنعت نشر کشور به شمار می‌رود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید