نمایش جزییات خبر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۳

برگزاری المپیاد آموزش هنر اقدامی بسیار خوب و کاری بر زمین مانده بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، برگزاری المپیاد آموزش هنر را کاری بر زمین مانده دانست و گفت: این المپیاد به عنوان اقدامی خوب و لازم باید سال ها قبل برگزار می شد.
برگزاری المپیاد آموزش هنر اقدامی بسیار خوب و کاری بر زمین مانده بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در اولین نشست ستاد اجرایی برگزاری المپیاد آموزش هنر در استان سمنان با تاکید بر اینکه این اقدام کاری عقب افتاده بود افزود: خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم این اقدام بسیار خود را عملیاتی و اجرایی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری این المپیاد باید انجام کارهای محتوایی مد نظر و در اولویت باشد ادامه داد: در برگزاری این المپیاد باید به مسایل محتوایی توجه بیشتری شود و این امر از آموزشگاههای آزاد هنری نیز خواسته شود.

فلاح، با تقدیر از استادان رشته های مختلف هنری استان در نشست این ستاد تصریح کرد: این نشست در حقیقت شورای سیاست گذاری برگزاری اولین المپیاد آموزش هنر در استان سمنان است و ارائه کارهای محتوایی باید مورد توجه بوده و از امتیاز ویژهای برخوردار شود.

وی با اشاره به برخی از مسایل و مشکلات اجتماعیی از جمله مسایل مربوط به خانواده و جمعیت تاکید کرد: به این مسایل نیز می توان در برگزاری اینالمپیاد به عنوان فعالیت محتوایی توجه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت برگزاری همایشی از مدیران آموزشگاههای آزاد هنری سمنان و نیز رونمایی از پوستر المپیاد آموزش هنر در این همایش تاکید کرد.

در این نشست چگونگی برگزاری این المپیاد و نیز برنامه های مورد نیاز در برگزاری آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

المپیاد آموزش هنر در بین آموزشگاههای آزاد هنری و نیز هنرستان هنرهای زیبا برگزار می شود و مهلت ثبت نام و ارائه آثار در این المپیاد که نیمه اول امسال برگزار می شود بیست آردیبهشت اعلام شده است.

در استان سمنان بیش از 130 آموزشگاه آزادهنر دررشته های مختلف موسیقی، تجسمی، نمایش، هنرهای سنتی و ... و یک هنرستان هنرهای زیبا فعال است.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید