نمایش جزییات خبر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴

برگزاری آیین رونمایی از ۶ عنوان کتاب با موضوع شهدا در شهرستان بهارستان

در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و 12000هزار شهید استان تهران از 6 عنوان کتاب نویسندگان شهرستان بهارستان با موضوع شهدا در مدرسه شاهد شهید آوینی شهر گلستان رونمایی شد.
برگزاری آیین رونمایی از ۶ عنوان کتاب با موضوع شهدا در شهرستان بهارستان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان: این مراسم با حضور حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان، عبداله نوحی فرماندار، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه، رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولین و با حضور دانش آموزان مدرسه شاهد شهید آوینی برگزار شد.

رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان گفت: این مراسم یادآور اهمیت و ارزش کتاب و نویسندگان این شهرستان است و بر ضرورت استفاده از منابع معنوی در جامعه تاکید می‌شود.

در ادامه نوحی فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه شهدا جایگاهی بسیار رفیع دارند که ما هرچه از آن بگوییم کم است افزود: اجر نویسندگان حوزه دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست و اگر اینگونه کتاب‌ها نوشته نشود و خاطرات گفته نشود، شهدا و خاطرات و آرمانهای آنها فراموش می‌شوند.

در ادامه این مراسم از نویسندگان این آثار، تجلیل و از کتاب های سلام بر محمد رضا، سر و قامتان سرخ گلستان، خاطرات بابای عزیز، املای آسمانی، گنجینه شهدای بهارستان و دلاور مردان جان بر کف ایران زمین رونمایی شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید