نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۰

بازدید دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عفت از فرهنگسرای بعثت کاکی

دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عفت کاکی از فرهنگسرای بعثت این شهر بازدید کردند.
بازدید دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عفت از فرهنگسرای بعثت کاکی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی گفت: با هماهنگی صورت گرفته و پیرو طرح آشنایی با مشاغل آموزش و پرورش منطقه کاکی جمعی از دانش آموزان دختر آموزشگاه عفت از محل فرهنگی و هنری فرهنگسرای بعثت و نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی بازدید کردند.

عبدالرضا نصیری اضافه کرد: در حاشیه این بازدید در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با این محیط فرهنگی و نحوه فعالیت های هنری انجمن های فرهنگسرا نشستی در سالن پلاتو برگزار شد.

وی افزود: آشنایی با مشاغل مختلف به دانش آموزان فرصت می‌دهد تا توانایی‌ها، مهارت‌ها و علایق خود را در زمینه‌های مختلف شناسایی کنند و این تجربه می‌تواند در انتخاب شغل آینده‌شان به عنوان یک مرجع مهم عمل کند.

نصیری ادامه داد: اگر شرایطی فراهم شود که دانش آموزان در سنین مختلف بتواند همراه با خانواده از مراکزی با مشاغل گوناگون دیدن کنند و از نزدیک با روند کار هرکدام و وظایف آن ها آشنا شود به مشخص شدن مسیر پیش روی آن ها کمک زیادی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در واقع هدف اصلی این است که دانش آموزان را بصورت غیر مستقیم در مسیر مشاغل و فعالیت های متنوع قرار دهیم و بدون شک انجام این کار مزایای باورنکردنی برای آن ها به همراه خواهد داشت./
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید