نمایش جزییات خبر
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲

همگرایی و توزیع عادلانه از نتایج برش استانی مهندسی فرهنگی است

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست کمیته اقتصادی - فرهنگی استان: برش استانی مهندسی فرهنگی، تضمین کننده همگرایی و توزیع عادلانه امکانات و منابع است.
همگرایی و توزیع عادلانه از نتایج برش استانی مهندسی فرهنگی است
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست کمیته اقتصادی - فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های خوبی که از طریق انجام برش استانی معماری - فرهنگی می توانیم داشته باشیم، میزان حمایت های مادی و معنوی است که از انجام فعالیت های فرهنگی می تواند برخوردار باشد.

وی افزود: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در سطح کشور به صورت جدی دنبال می شود و تاکنون تقریبا در بیش از یک سوم از استان های کشور اجرا شده و در قزوین نیز با پیگیری هایی که در سطح شورای فرهنگی استان از نیمه دوم سال گذشته به انجام رسیده، حالت اجرایی پیدا کرده است.

براتی ادامه داد: بر اساس مصوبه ای که داشتیم، در این راستا کمیته های پنج گانه شکل گرفتند و دستگاه های عضو و روسای کمیته ها نیز جلساتی در نیمه دوم سال گذشته داشتند.

وی گفت: طی روزهای آینده تدوین بسته پیشنهادی پنج کمیته را خواهیم داشت و با طرح موضوع در صحن علنی شورای فرهنگی استان، خواهیم توانست برش استانی پرمحتوایی را برای همه علاقه مندان حوزه هنر و مسایل اجتماعی داشته باشیم.

این مسئول فرهنگی استان قزوین همگرایی را یکی از بزرگترین ثمرات اجرای این سند دانست و تصریح کرد: در این رابطه، هر دستگاه و یا بخش مردمی و غیردولتی به نوعی در فرآیند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که در سطح استان انجام شده و شکل می گیرد، نقشی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در تدوین این سند، اثر بخش بودن دستگاه، نقش مردمی و تعهدات و وظایف هرکدام طراحی، تدوین و معین خواهد شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید