نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۰

برگزاری دوره آموزشی "تئاتر جوانه‌های شبستان" در خراسان جنوبی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی "تئاتر جوانه‌های شبستان" با هدف استعدادیابی، آموزش، توانمندسازی و تولید آثار نمایشی خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی "تئاتر جوانه‌های شبستان" در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سیدعلی زمزم اظهار کرد: دوره آموزشی "تئاتر جوانه‌های شبستان" در گروه سنی جوانان و نوجوانان و خواهران و برادران۱۶ تا ۳۵  سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره در رشته‌های آموزشی نویسندگی، کارگردانی و بازیگری برگزار می‌شود، افزود: دوره آموزش بازیگری در مراکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و سهمیه ثبت نام هر شهرستان ۲۰ نفر برای کارگاه بازیگری خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره آموزش کارگردانی و نویسندگی متمرکز در مرکز استان، اظهار کرد:  سهمیه معرفی هر شهرستان برای هر کارگاه دو نفر بوده و این کارگاه‌ها با حضور اساتید کشوری و ارائه گواهینامه دوره خواهد بود.

زمزم با بیان اینکه مهلت ثبت نام  ۱۵ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد جاری و زمان شروع دوره‌های آموزشی از ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ مرداد ماه خواهد بود، تصریح کرد: زمان تولید آثار از ۱۵ مرداد تا ۵ شهریورماه در نظرگرفته شده و ارزیابی و داوری آثار تولیدی نیمه اول شهریور ماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از آثار برتر هفته آخر شهریور ماه است، افزود: مکان ارائه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌هاست.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: مدیران کانون‌ها آمار ثبت نام شده را تا ۱۰ خرداد به ادارات شهرستان‌های مربوط و کانون‌های شهرستان بیرجند به ستاد کانون‌های مساجد ارسال کنند.

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید