نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۳

دوره مقدماتی طلایه داران عفاف در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره مقدماتی طلایه داران عفاف؛ راهی نو برای جریان‌سازی حیا و پاکی خبر داد.
دوره مقدماتی طلایه داران عفاف در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده، امروز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه اظهار کرد: دوره مقدماتی طلایه داران عفاف با موضوعات توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبین و روش‌های نوین فعالیتهای فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید مطرح کشوری؛ سرکار خانــم اسلاملــو و جناب آقــای وزیــری برگزار خواهد شد، افزود: این دوره ویژه بانــوان  بوده و ظرفیت ثبت‌نام محدود است و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامــه ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌های تکمیلی و تخصصی برای پذیرفته شدگان دوره و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون و تمرین خبر داد و گفت: ثبت‌نام رایگان بوده و تاریخ برگزاری دوره اعلام خواهد شد.

فرخنده یادآور شد: این دوره 8 ساعت حضوری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و ۸ ساعت به صورت مجازی در سایت دانشگاه تخصصی حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید