نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۴

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان آیت الله هاشمی

نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید، ضمن بیان اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ و هنر متعالی در جامعه،مهارت آموزی و مهارت گرایی را از جمله اولویت های لازم در توسعه کشور دانست.
بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان آیت الله هاشمی

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی،همزمان با هفته مشاغل و بمناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر،نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی با حضور در هنرستان آیت الله هاشمی، از دستاوردهای هنرجویان این آموزشگاه بازدید نمود. 

در این نمایشگاه که در هفته مشاغل دایر شده است،هنرجویان رشته های شبکه و نرم افزار رایانه،فتو گرافیک،طراحی و دوخت،مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، کشاورزی و حسابداری این هنرستان،آثار هنری ،تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش عموم گذاشتند.

روحی مسوول فرهنگی ،هنری و رسانه این شهرستان در حاشیه این بازدید با اشاره به شعار مفهومی سال"جهش تولید با مشارکت مردم" و ضمن تشویق و ترغیب هنرجویان این هنرستان ،بویژه رشته ها و شاخه های فرهنگی و هنری(شبکه و نرم افزار رایانه،فتو گرافیک،طراحی و دوخت)که در حیطه کاری و زیر مجموعه رشته های شغلی مهارت آموزی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیز می باشد؛از آنان خواست تا در ارائه محصولات و تولیدات ارزشی ،تولید محتوای تاثیرگذار ،بر اساس نیاز های مخاطبان و ارزش های ملی و اسلامی جامعه،تلاش کنند و با کسب مهارت های لازم و داشتن روحیه قوی و پشتکار مضاعف،ضمن امیدواری به آینده شغلی خود،گام های موثری در امر توسعه و پیشرفت اقتصادی کشوربردارند.

شایان ذکر است این هنرستان در سال 1378 با نام "فدک"در این شهرستان افتتاح شد و در سال 1395،با انتقال به مکان فعلی، با نام جدید"آیت الله هاشمی" با 115 هنرجو و حدود 15 هنرآموز دروس تخصصی و حدود15 دبیر دروس عمومی،با مدیریت رویا جندقی، در حال فعالیت می باشد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید