نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه ی سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه که مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره شهداست با همراهی خبرنگاران از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه ی سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه بازدید کردند.
بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه ی سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

به گزارش  در روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، در آستانه برگزاری اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره شهداست با همراهی خبرنگاران از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه بازدید کردند و در این بازدید عبدالکریم عبودی گفت: انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف تاریخ اسلام و بشریت است و این شهدا با اهدا خون خود از این انقلاب پاسداری کردند.

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره شهدای کهگیلویه افزود: جای تقدیر و تشکر دارد از همه ی دستگاهها، سازمانها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که پای کار بودند و هستند، تا اجلاسیه ی سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه با هر چه شکوه  تر برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در پایان بیان داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انعکاس رخدادهای این اجلاسیه باید سنگ تمام بگذارند و حال و هوا و فضای شهرستان را سرشار از عطر یاد و نام شهدا کنند.

 گفتنی است:شهرستان کهگیلویه طی بازه زمانی یک ساله بیشترین حجم برنامه را داشته که اگرچه بخش زیادی از برنامه‌ها در سکوت خبری اجرا شده اما با نزدیک شدن به اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان حجم کار و فعالیت مرتبط با شهدا نمود بیشتری دارد.

فضاسازی مکان برگزاری اجلاسیه که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در استقبال از اجلاسیه است.

خواهران و برادران بسیجی شبانه‌روز پای کارند تا فضایی در شأن بزرگترین رویداد معنوی شهرستان آماده کنند.

لباس خاکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و عوامل فضاسازی و تبلیغات تداعی کننده فضای جبهه و دفاع مقدس است؛ اینجا همه دست به کارند و با روحیه جهادی هر کس نقشی در ادای حق شهدا ایفا می‌کند.

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید