نمایش جزییات خبر
داوود فتحعلی‌بیگی مطرح کرد:
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۸

توجه به سلیقه‌های مختلف نمایشگاه کتاب را جذاب می‌کند

هنرمند پیشکسوت تئاتر کشور عنوان کرد: مردم همچنان دوست دارند در حال و هوای نمایشگاه کتاب حاضر شوند، بنابراین توجه به سلیقه گروه‌های مختلف جامعه به جاذبه‌های نمایشگاه کتاب می‌افزاید.
توجه به سلیقه‌های مختلف نمایشگاه کتاب را جذاب می‌کند
داوود فتحعلی‌بیگی هنرمند پیشکسوت تئاتر کشور به ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: با وجود رقیبی مثل فضای مجازی همچنان حضور در نمایشگاه کتاب برای مردم دلچسب است. 

وی افزود: هرچند که قیمت کاغذ و کتاب‌ در بازار نشر روندی افزایشی داشته است، اما مردم دوست دارند از نمایشگاه کتاب بازدید کنند و در حال و هوای نمایشگاه حضور داشته باشند؛ چرا که برایشان آشنایی با کتاب‌های جدید لطف خاصی دارد. بنابراین بسیاری از کتاب دوستان و افراد اهل مطالعه به نمایشگاه کتاب می‌آیند.

فتحعلی بیگی ایجاد جاذبه‌های خاص و خلاقانه برای جلب عموم مردم به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را پیشنهاد کرد و ادامه داد: گروه‌های مختلف جامعه به واسطه جاذبه‌های متنوع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در آن حاضر خواهند شد و به این واسطه بیشتر در معرض انتخاب کتاب و آشنایی با ناشران و کتابفروشان قرار خواهند گرفت. هرچند که بسیاری از ایده‌های ترویجی حوزه مطالعه و کتابخوانی نیازمند برنامه‌های بلند مدت است. 

این هنرمند اجرای برنامه‌های کوتاه مدت را مناسب جریان ترویجی کتابخوانی کشور ندانست و گفت: برای تشویق مردم به حضور در نمایشگاه کتاب لازم است به تنوع سلیقه جامعه توجه شود. توجه به علاقه گروه‌های مختلف خود به خود برای نمایشگاه جذابیت ایجاد می‌کند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید