نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۷

دشتی میزبان جشنواره تئاتر خیابانی

فراخوان اولین جشنواره تئاتر خیابانی مرز ویژه شهرستان دشتی منتشر شد.
دشتی میزبان جشنواره تئاتر خیابانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد سلامی شهرستان دشتی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: جشنواره تئاتر خیابانی مرز در خرداد ماه برگزار می شود و گروه های نمایشی که شرایط شرکت در جشنواره را داشته باشند می توانند متون خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

علی کدخدایی ادامه داد: این جشنواره برای اولین بار در شهرستان دشتی برگزار می شود و موضوعاتی که انتخاب شده قرآن و عترت، حجاب و عفاف، ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه و فرزند آوری  می باشد.

وی افزود: نسل جدید که انگیزه و علاقه به رشته های هنری دارند می توانند فعالیت خود را در فرهنگسراهای شهرستان شروع کنند و انجمن های فرهنگی و هنری پذیرای هنرمندان عزیز در همه ی عرصه های مختلف هستند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کاکی نیز گفت: جشنواره تئاتر خیابانی مرز ویژه شهرستان دشتی می باشد که با پیگیری های انجمن هنرهای نمایش کاکی و خورموج و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان و فرهنگسراهای این شهرستان برگزار می شود.

حمید ظریف خواه اضافه کرد: فراخوان این جشنواره منتشر شده و منتظر اعلام آمادگی گروه های نمایشی شهرستان هستیم و جلسات هماهنگی و برنامه ریزی های این جشنواره نیز برگزار شده و به امید خدا طبق هماهنگی های صورت گرفته دهه آخر خرداد شاهد برگزاری این جشنواره در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح شهرستان می تواند تجربه خوبی برای گروه های نو ظهور در کنار هنرمندان مجرب باشد تا با وجود کارگاه های آموزشی و اجراهای خوب زمینه را برای فعالیت های گسترده تر و شرکت در جشنواره های استانی و ملی فراهم سازد.

ظریف خواه در پایان ضمن تقدیر از همکاری همه عوامل تیم اجرایی دبیرخانه این جشنواره ابراز امیدواری کرد دیگر ارگان ها و ادارات نیز در کنار این رویداد باشند تا به بهترین شکل ممکن به نتیجه مطلوب برسد./
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید