نمایش جزییات خبر
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۰۱

شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامیان اولین جلسه خود را در سال 1403 تشکیل داد

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامیان در سال جاری با دستور جلسه راهکارهای تحقق شعار سال و ساماندهی تفرجگاه ها در ایام و لیالی قدر پنج شنبه 9فروردین 1403 با حضور رئیس، نائب رئیس و دیگر اعضای شورا تشکیل شد.
شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامیان اولین جلسه خود را در سال 1403 تشکیل داد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان، ابتدا محمدعلی بسطامی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن اعلام دستور جلسه، گزارشی اجمالی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه نمود.

سپس حجه الاسلام قنبری رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تبریک سال جدید و گرامیداشت ماه مبارک رمضان بر ضرورت لبیک به منویات مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: در سال مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باید تلاش کنیم تا این راهبرد عملیاتی سال را ترسیم نمائیم و به تداوم رشد تولیدات در حوزه های مختلف برای تحقق شعار سال همت گماریم.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه در سنوات گذشته نیز در حوزه اشتغال و رشد تولید اقدامات گسترده ای صورت گرفته است لذا اکنون می توان با شناسایی موانع و ارائه راهکار در راستای جهش تولید و تحقق شعار سال گام های قوی تری را برداشت که در این مسیر نهادهای مربوطه با تمام ظرفیت بایستی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه جلسه علی جوان حاذق خواه فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز با اشاره به اینکه در سنوات گذشته و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد و اشتغال بوده است خاطر نشان کرد: انتخاب شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از سوی ایشان خود نشان دهنده اهمیت این موضوع است که می طلبد نهادهای مربوطه نیز با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در این حوزه داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیتها در راستای تحقق شعار سال افزود: اگر بخواهیم مشارکت مردمی را به وضوح مشاهده نماییم بایستی همه مسئولین درخصوص این موضوع مهم و رفع موانع و در واقع با بسیج همگانی اقدامات جامع تری را داشته باشند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا مطالب و پیشنهادات خود را درخصوص دستورات جلسه بیان نموده و در نهایت مواردی مورد تصویب قرار گرفت.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید