نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۶

پیام تسلیت استاد مسعود نجابتی به هنرمند فلسطینی

در پی شهادت همسر و فرزند سائد حسونه، هنرمند و خبرنگار اهل غزه، استاد مسعود نجابتی هنرمند شناخته‌شده کشورمان پیام تسلیتی را صادر کرد.
پیام تسلیت استاد مسعود نجابتی به هنرمند فلسطینی
به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی شهادت همسر و فرزند سائد حسونه، هنرمند و خبرنگار اهل غزه، مسعود نجابتی هنرمند شناخته‌شده کشورمان پیام تسلیتی را صادر کرد.

 

متن این پیام که به دو زبان عربی و فارسی منتشر شده به شرح زیر است:

 
"الأخ العزیز الفنان و الصحفی الفلسطینی
سائد حسونة المحترم

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

تلقینا ببالغ الحزن و الأسى نبأ إستشهاد أم أطفالک و زوجتک الکریمة الناشطة و الصحفیة الأستاذة الشهیدة آمنة حمید.
 
بکل تأکید لقد ترکتم بصمتکم الإعلامیة و الفنیة الجلیة و الواضحة فی قضیة العالم الأولى و العدو الصهیونی الغاشم و الخبیث لم یتحملها، لذلک حاول إطفائها بالحرب و الإغتیال و الغدر و القتل و هذا دیدنهم مُذ أن وُجِدوا، لکن بکل تأکید هذه الدماء الزکیة سوف تبقى مداد استمرار النشطاء و الفنانین و الصحفیین الشرفاء فی العالم و سوف یستمر هذا النهج القویم و المقدس حتى تحریر القدس و الأقصى الشریف و کامل فلسطین العزیزة من دنس الصهاینة باذن الله تعالى.

 

فی الختام نسأل الباری عز وجل أن یرحم الشهداء برحمته الواسعة و یشفی الجرحى و یلهمکم و ذویکم الصبر و السلوان و أن یرزقنا توفیق إتباع طریق الشهداء إن‌شاءالله.

و إنه لجهاد نصر أو استشهاد..
أخیکم مسعود نجابتی
الجمهوریة الاسلامیة الایرانیة"
 
"برادر عزیز هنرمند و رسانه‌ای
جناب آقای سائد حسونه
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

با نهایت تاسف و اندوه خبر شهادت همسر گرامی‌تان، بانوی فعال اجتماعی و رسانه‌ای، شهیده آمنه حمید و فرزند ارشدتان مهدی را دریافت کردیم.

بی‌شک شما با فعالیت‌های رسانه‌ای و هنری خود در خصوص فلسطین، مهم‌ترین مسئله جهان، اثری آشکار و واضح بر جا گذاشتید که دشمن پلید و خبیث صهیونیستی آن را تاب نیاورد. پس با جنگ، ترور، خیانت‌کاری و کشتار کوشید این بارقه‌ها را خاموش کند. این همواره روش پلید آنان بوده و هست.

اما بدون شک خون پاک این شهیدان، مشعل راه فعالان، اهالی رسانه و هنرمندان شرافتمند جهان خواهد بود. و این مسیر نورانی و مقدس به یاری خداوند متعال تا آزادسازی قدس و مسجد الاقصی و پاک‌سازی تمامی فلسطین عزیز از وجود ناپاک صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت.

در پایان از خداوند متعال رحمت واسعه برای همه شهدا، شفا برای مجروحان، صبر و آرامش برای شما و خانواده محترمتان و توفیق پیروی راه شهدا برای همگی‌مان خواستارم.
 
«...و جهاد این است؛ چه پیروزی چه شهادت»."

برادر شما، مسعود نجابتی
جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید