نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸

همایش عفاف و حجاب شورای مؤسسن مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی در اسلامشهر

همایش عفاف و حجاب شورای مؤسسن مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی به همت مؤسسه فرهنگی هنری زبانسرا پیشرو و بی همتا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر روز شنبه 8 اردیبهشت ماه برگزار شد.
همایش عفاف و حجاب شورای مؤسسن مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی در اسلامشهر

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، این همایش به منظور آسیب‌شناسی مسئله عفاف و حجاب، ارائه راهکارهای عملی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و زمینه سازی به منظور حفظ و صیانت از اصل عفاف و حجاب در موسسات فرهنگی هنری و مراکز آموزشی غیر دولتی و همچنین مشکلات مالیاتی و بیمه مراکز، شهریه واحد مراکز آموزشی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

در این مراسم اکبر رستمی رئیس اداره مشارکت های آموزش و پرورش اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از موارد مهمی است که مدیران موسسات و مراکز آموزشی می بایست در اولویت مجموعه خود قرار دهند به این دلیل که حجاب از ضروریات دین اسلام است و بایستی همگی در جهت تبلیغ و ترویج آن تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص امکانات آموزشی فضای داخلی آموزشگاه ها، نظافت مراکز آموزشی ، تکریم ارباب رجوع و مبالغ مصوب شهریه مراکز مواردی را مطرح نمود.

حسین اسلامی مدیر مجموعه آموزشی رسا نیز به بحث احکام دینی و ارتباط آن با مسئله عفاف و حجاب در فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین خانواده ها و همچنین رعایت عفاف و حجاب در مراکز، توسط مسئولین مراکز و هنرجویان به بیان سخنرانی پرداخت.

در پایان این مراسم رضا قربانعلی نژاد مدیر مالی و مشاور مالیاتی نیز در خصوص انواع مؤدی حقیقی و حقوقی و نحوه محاسبه مالیات و انواع تکالیف مالیاتی ( تهیه دفاتر، ارائه لیست بیمه ماهانه، گزارش فصلی ماده 169، سامانه مؤدیان همراه با چگونگی بارگذاری فاکتور و ویرایش اظهار نامه های ارزش افزوده) و معافیت های مالیاتی مطالب و توضیحات لازم را بیان کرد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید