نمایش جزییات خبر
با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع شورای عالی قرآن برگزار شد؛
۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱

آیین امضای هشتمین میثاق نامه قرآنی کانون های مساجد کشور

هشتمین میثاق نامه قرآنی کانون های مساجد با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع شورای عالی قرآن در غرفه این ستاد در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امضا شد.
آیین امضای هشتمین میثاق نامه قرآنی کانون های مساجد کشور



به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیین امضای هشتمین میثاق نامه قرآنی کانون های مساجد شامگاه امشب (شب هجدهم ماه مبارک رمضان) با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع شورای عالی قرآن در غرفه این ستاد در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.  

این میثاق نامه، هشتمین میثاق نامه قرآنی کانون های مساجد کشور است که و فی مابین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و با حضور آنها در غرفه ستاد در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به امضا رسید.

در این آیین "حسن محمدی" معاون مدیریت و توسعه منابع شورای عالی قرآن ، جمعی از مدیران قرآنی کشور و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  حضور داشتند.

کانون های فرهنگی هنری جهادیه، محمد رسول الله (ص) ، انتظار و سیدالشهداء سمنان ۴ کانونی هستند که این میثاق نامه را امضا کردند. 

بر اساس این میثاق نامه کانون های امضاکننده تلاش می کنند ویژه برنامه های قرآنی از جمله کرسی های تلاوت هفتگی و کرسی های تلاوت ماهانه به صورت مشترک برگزار کنند. 

حضور موثر و مشترک در برنامه های قرآنی یکدیگر و برپایی سلسله جلسات آموزشی قرآن و جلسات تفسیر کوتاه با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات مساجد نیز از مفاد این میثاق نامه است.
روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید