نمایش جزییات خبر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۰

انتشار فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۳

فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۳ منتشر شد.
انتشار فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،معصومه عباسی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل گفت:معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی،با هدف ارتقای سینمای ایران از طریق مسئله یابی دقیق و شناخت چالش‌های اصلی آن،محورهای پژوهشی سازمان سینمایی را با نظرخواهی از سینماگران،پژوهشکده‌ ها،پژوهشگران،استادان دانشگاه،بخش‌های مختلف سازمان سینمایی،اصناف،انجمن‌های سینمایی گرد آوری  و از طریق فراخوان پژوهشی اعلام نموده است.
وی افزود: سازمان امور سینمایی و سمعی،بصری از کلیه مراکز علمی و پژوهشی،اساتید و پژوهشگران برای همکاری در تحقق محورهای پژوهشی این فراخوان دعوت به عمل می‌آورد.
عباسی ادامه داد: قبل از ارائه طرح نامه پژوهشی دریافت فرم درخواست طرح اولیه پژوهشی و قطعی کردن عنوان پژوهش ضروری است و دریافت فرم مربوطه در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امکان پذیر می باشد.
معاون امور سینمایی اداره کل مهلت ارسال آثار را تا آخر خرداد ماه سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: درخواست‌ها و طرح نامه‌های پژوهشی می‌بایست به ایمیل معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی به آدرس cinemares@chmail.ir ارسال شوند و بدیهی است طرح‌های ارسالی نزد سازمان امانت خواهد بود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید