نمایش جزییات خبر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۵

تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین دوره باشگاه‌های کتابخوانی

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام مربیان متقاضی شرکت در ششمین دوره باشگاه‌های کتابخوانی تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین دوره باشگاه‌های کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی، امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: اداره‌کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی «ششمین دوره باشگاه‌های کتابخوانی» را برگزار می‌کند.

وی افزود: باشگاه‌های کتابخوانی با مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی استان و شهرستان در تمامی شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: طرح باشگاه‌های کتابخوانی از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی به ویژه برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی در سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

رمضانی یادآور شد: فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی دائمی است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی httos://www.tarvijeketab.ir نسبت به ثبت باشگاه اقدام کنند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید