نمایش جزییات خبر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۹

حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان در هیئت اندیشه ورز بسیج هنرمندان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جمع بسیج هنرمندان گزارشی از اولویت‌ها، رویدادهای ویژه و برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ ارایه کرد.
حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان در هیئت اندیشه ورز بسیج هنرمندان

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از اولویت‌ها، رویدادهای ویژه و برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ ارایه کرد.

مجید منادی گفت: حمایت‌های ویژه و کم‌سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نویدبخش سالی درخشان برای فرهنگ و هنر خوزستان است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی را در عرصه تولید آثار و فعالیت‌های هنری رقم می‌زنیم در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: ادبیات پایداری، فرهنگ دفاع مقدس، هویت اسلامی و ایرانی و تربیت نسل جدید و توانمند هنر و رسانه از اولویت‌های فرهنگ و هنر خوزستان است.

او همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خبر داد و گفت: جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر جشنواره ریشه‌دار و بسیار مهمی است و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره به شکل جدی دنبال خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: برای جشنواره تئاتر فتح خرمشهر در تراز ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کنیم زیرا خوزستان پیشگام حوزه فتح، ایثار و شهادت در کشور است.

منادی بیان کرد: سال جاری در بخش رویدادها به ویژه در بخش تقویت رویدادهای مردمی و محصولات فرهنگی و رسانه‌ای سال بسیار درخشانی برای تک‌تک شهرهای استان خوزستان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به رویدادهای پیش رو در اردیبهشت سال جاری گفت: به دلیل این‌که مساله خلیج فارس مساله هویتی و استراتژیک و مهم برای همه‌ مردم کشور است، امسال در شهرستان بندر هندیجان در کرانه خلیج فارس برنامه بسیار گسترده و خوبی را با عنوان جشنواره ملی شعر خلیج فارس برگزار خواهیم کرد.

او افزود: جشنواره ملی شعر خلیج فارس ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ که روز ملی خلیج فارس است برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید