نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴

پخش ویژه برنامه‌های زنده شبکه افق از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

«پلتفرم کتاب»،‌ «به افق فلسطین» و «دوربین افق» نام ویژه‌های شبکه افق درباره سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
پخش ویژه برنامه‌های زنده شبکه افق از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حمید جوادی مدیر گروه تولیدات ویژه شبکه افق درگفت‌وگو با ستاد خبری سی و پنجمین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره ویژه برنامه‌های شبکه افق، اشاره کرد: برنامه «پلتفرم کتاب» ویژه برنامه‌‌ای از شبکه افق است که هر روز ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳ به مدت نیم ساعت به روی آنتن می‌رود و ارتباط زنده با نمایشگاه کتاب برقرار می‌کند. 

وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم به احتمال زیاد ویژه برنامه دیگری با نام ارتباط زنده با برنامه «به افق فلسطین» داریم که راس ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود و حضور پرشور مردم در نمایشگاه کتاب را صورت زنده به تصویر می‌کشد. 

جوادی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه شبکه افق با هدف بازتاب فعالیت‌ها و اتفاقات پشت صحنه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پخش می‌شود، گفت:  گروه تولیدات ویژه شبکه افق یک برنامه تولیدی دیگری به نام «دوربین افق» دارد که ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹ حال و هوای نمایشگاه کتاب را گزارش می‌دهد. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید