نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷

افتخارآفرینی دو جوان کنگانی در رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات استان بوشهر

دو کنگانی رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ که به همت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و همکاری خانه مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، افتخارآفرینی کردند.
افتخارآفرینی دو جوان کنگانی در رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: این رویداد در شش بخش یادداشت، گزارش، تیتر، خبر، موشن گرافی و فتوکلیپ برگزار شد و در بخش یادداشت حجت عبداللهی پور از رسانه پیام عسلویه مقام دوم و در بخش گزارش قاسم احمدی از رسانه بنک نیوز مقام سوم را کسب نمودند.

حسین افکار اظهار داشت: مایه افتخار و خوشحالی است که دو نفر از جهادگران عرصه ی رسانه از شهرستان کنگان نیز جزو برترین های این رویداد مهم بودند که با تلاش و استفاده از دانش های به روز رسانه، موفق به کسب افتخار برای شهرستان شدند.

وی نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی فعالیت ها و رویدادهای مهم استانی و کشوری را بسیار مهم و جدی دانست و افزود: با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از رویدادها، فعالیت ها و برنامه هایی که در بخش های مختلف جامعه انجام می شود، می توان نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی کمرنگ یا نقش بر آب کرد.

افکار اظهار امیدواری کرد: با تلاش های بیشتر و فعالیت های چشمگیرتر اصحاب رسانه شهرستان در عرصه های اطلاع رسانی و نشر حرفه ای تر وقایع روز شهرستان و استان، شاهد موفقیت های بیشتر آن ها در سطوح مختلف استانی و کشوری باشیم.

روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید