نمایش جزییات خبر
طی مراسمی؛
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۰

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه، امروز ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در نشست با فعالین فرهنگی و هنری شهرستان بشرویه به خدمات انجام شده در حوزه فرهنگ و ارشاد در دولت سیزدهم پرداخت.

وی افزود: متاسفانه از سال ۸۴ پروژه روی زمین مانده در استان داریم و شاهد عقب ماندگی‌‌های بیش از یک دهه در حوزه زیرساخت در استان هستیم.

فرخنده بااشاره به نیمه تمام بودن سالن آمفی تئاتر بشرویه بیان کرد: اولویت وزارت ارشاد تکمیل پروژه های بالای ۵۰ درصد است بااین وجود قریب به دو میلیارد تومان به دستور استاندار برای این پروژه گذاشته شده اما چون از پروژه‌های نیمه تمام از سال ۸۴ بوده و پیشرفت کمی داشته، همچنان نیازمند اعتبارات بیشتری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی اظهار کرد: درحال حاضر ۸ پروژه نیمه تمام درحوزه فرهنگ و ارشاد در سطح استان داریم.

فرخنده قول مساعدی جهت برگزاری مراسم مناسبی برای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزانفر، حمایت از تولیدات تئاتر و سرود طبق سیاست گذاری‌های فرهنگ و ارشاد را داد.

در این  نشست که با  حضور جمعی از  فعالین فرهنگی و هنری شهرستان همراه بود از  خدمات و اقدامات سرکار خانم صافی تقدیر و  سیدمهدی ساداتی پور به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه معرفی شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید