نمایش جزییات خبر
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پیامی شهادت امام جعفر صادق (ع)را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پیامی شهادت امام جعفر صادق (ع)را تسلیت گفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پیامی شهادت امام جعفر صادق (ع)را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،حسین محمودی فر، در پیامی فرارسیدن شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح می باشد:

دین از تو پدیدار شده حضرت صادق (ع)

شیعه زتو بیدار شده حضرت صادق (ع)

از مکتب تو جن و ملک علم گرفتند

انسان زتو دیندار شده حضرت صادق(ع)

بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق سلام الله علیه، رییس مذهب جعفری و برجسته‌ترین وارث علم ناب نبوی است که با زحمات بی‌وقفه خود، استمرار دین اسلام و مکتب شیعه را تضمین کرد.


امام صادق(ع) مرد علم و دانش، مرد مبارزه و مرد تشکیلات بود. محفل درس آن حضرت و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود و همه‌ی مفاهیم اصیل اسلام و قرآن که در گذشته تحریف شده بود را به شکل درست بیان فرمودند.


ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر (ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته‌ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن نمود.

اینجانب با عرض تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق (ع) به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و تمامی مسلمین جهان، از خداوند متعال توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم؛ امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد (ص) آینده ای نویدبخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

حسین محمودی فر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید