نمایش جزییات خبر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲

برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بافت در سال 1403

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت در سال 1403 با دستور کار ارزیابی مسیر تحقق شعار سال و اهمیت و پیگیری موضوع عفاف و حجاب در سال جدید در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافت برگزار شد.
برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بافت در سال 1403

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بافت در این جلسه گفت: پیروزی بزرگ نیروهای نظامی در مقابله با اسرائیل در طول تاریخ بی نظیر و افتخار بزرگی برای مسلمانان جهان است.

وی در ادامه به بیان مسئله عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: طرح تذکر لسانی با اهمیت بوده و باید درشهرستان آن را اجرایی کنیم. البته در شهرستان بافت نسبت به دیگر شهرها وضعیت عفاف و حجاب قابل قبول است.

دهقانی‌فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت و دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی نیز در این جلسه با بیان اینکه شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» به طور جد در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این دستور نباید فقط به‌عنوان یک شعار بماند بلکه باید تحقق عملی و اجرایی پیدا کند. رکن دیگر شعار سال مشارکت مردمی است که مشارکت مردم در فرهنگ بسیار کلیدی است که خداوند را شاکر هستیم که در یک سال گذشته شورای فرهنگ عمومی توانست در تدوین راهبری‌ها، مشارکت مردمی در حوزه‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: شعار امسال نیز با شعارهای سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد. شاه کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند لذا از تمامی صاحب نظران، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، گروه‌های مختلف جهادی و مردمی، پیشکسوتان و... دعوت می‌شود که در راستای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، طرح و ایده خود را ارائه دهند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید