نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در تحریریه هگمتانه از شهردار همدان به‌ دلیل تلاش برای راه‌اندازی مجدد تالار فجر تشکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در تحریریه هگمتانه از شهردار همدان به‌ دلیل تلاش برای راه‌اندازی مجدد تالار فجر تشکر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نقل از هگمتانه: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در تحریریه هگمتانه از شهردار همدان به‌ دلیل تلاش برای راه‌اندازی مجدد تالار فجر تشکر کرد.
مسعود ویژه با حضور در تحریریه هگمتانه با بیان اینکه تالار فجر یکی از پاتوق‌های هنری شهر و استان همدان است، گفت: چند سالی بود که این سالن به دلیل تعمیرات از دسترس خارج شده بود و اکنون با استقبال بالای هنردوستان همدانی شاهد راه‌اندازی مجدد این مرکز هستیم که لازم است از شهردار همدان برای این اقدام ارزشمند تقدیر شود.
ویژه با بیان اینکه بسیاری از آثار ماندگار همدان در همین مکان خلق و نمایش داده شد، ادامه داد: سال‌ها قبل از راه‌اندازی سالن‌های مختلف در همدان تالار فجر یکی از اولین سالن‌های استاندارد استان همدان بود که بسیاری از بزرگان استان به ویژه در حوزه‌های نمایشی کار خود را از این مرکز هنری شروع کردند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: تالار فجر ویژگی‌های مهمی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: این سالن در مرکزیت فرهنگی استان که آرامگاه بوعلی است قرار دارد، همچنین دسترسی مردم به این نقطه بسیار راحت است و مردم همدان خاطرات خوبی از آثار ارزشمند و ماندگاری که سال‌ها پیش در این سالن اجرا شده است دارند که از جمله این آثار می‌توان به نمایش "آی کچلا" کار آقای عاشورپور در دهه 60 اشاره کرد.
وی با تأکید بر اینکه تالار فجر نگین سالن‌های هنری همدان و مشابه تئاتر شهر تهران است، گفت: این مرکز هنری در کنار دیگر مراکز و سالن‌های استان می‌تواند باعث رونق برنامه‌های فرهنگی و هنری به ویژه هنر نمایش باشد.
ویژه تأکید کرد: از زمان آغاز به کار مجدد فعالیت‌ها در تالار فجر شاهد موج خوشحالی مردم هستیم که تمام تلاش خود را می‌کنیم که این اجراها در این مرکز و دیگر سالن‌های استان ادامه‌دار باشد.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید