نمایش جزییات خبر
۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد از نمایش محیطی سنتی " بابادردا"

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد با حضور در مجموعه خارون از نمایش خیابانی " بابادردا " بازدید نمود .
بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد از نمایش محیطی سنتی " بابادردا"

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد ، نمایش " ابودردا " کاری از گروه نمایشی نگاه به نویسندگی و کارگردانی میثم طاهری در نجف آباد در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد محبوبه عبادالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد از نمایش محیطی سنتی نمایش " ابودردا " کاری از گروه نمایش " نگاه " به نویسندگی و کارگردانی میثم طاهری  بازدید نمود .

نمایش محیطی سنتی " ابو دردا " با هدف پاسداشت سنتهای قدیمی شهرستان تهیه شده است  و به پخت آش ابودردا یکی از قدیمی ترین و خوشمزه ترین غذا های چهارشنبه سوری اشاره دارد که در گذشته رسم بر این بوده که به نیت سلامتی و دور کردن غم و غصه در سال جدید، شب چهارشنبه سوری این آش را در خانه می‌ پختند  و عقیده داشتند که خوردن غذاهایی که رشته دارند ؛ به نیت در دست گرفتن رشته کار و امور زندگی موثر است .

 این نمایش با بازی مسعود کاظمی، سارا شکرالهی، الهام نمازیان، سعیده سورانی، عقیل هادی، زهرا شایان، آیدا نوروزی، زهرا شایان، مهیار طاهری، مهدی انتشاری، مهدی بارانی، سحر محمدی، پرنیا طاهری و عبدالرضا اناری اجرا می شود.

یادآور می شود این  نمایش از 2 الی 31 فروردین ماه در  مجوعه فرهنگی خارون از ساعت 10 الی 17 عصر پذیرای عموم علاقه مندان می باشد .

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید