نمایش جزییات خبر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۱

برگزاری انتخابات تهران برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک

انتخابات تهران برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.
برگزاری انتخابات تهران برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک
  به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران؛ جلسه هماهنگی ستاد انتخابات فرمانداری تهران با حضور مهدی گروسی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در تاریخ ۵ اردیبهشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
  در این جلسه حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهر تهران، در جمع نمایندگان دستگاه های مرتبط اظهار داشت که پیش از برگزاری انتخابات اطلاع رسانی مناسب انجام پذیرد و با توجه به اینکه انتخابات تمام الکترونیک در حوزه تهران برای نخستین بار برگزار می شود با توجه به زمان کوتاه کار پرحجمی را در پیش رو داریم.
  وی در ادامه تصریح کرد: با همدلی و همکاری منسجم در ۱۱ اسفندماه شاهد رشد مشارکت در پایتخت بودیم و اکنون با اجرای دور دوم انتخابات نیز باید این رشد مشارکت در انتخابات را حفظ کنیم، البته باید اطلاع رسانی به دقت انجام شود و این امر با همکاری اداره ارشاد، شهرداری و صداوسیما صورت می‌گیرد.
  ایشان در ادامه افزود: باتوجه به مناسبت های متنوع تا برگزاری انتخابات نیاز است تا در قالب اطلاع رسانی در خبرگزاری ها و سایر حوزه ها موضوع اهمیت مشارکت و نیز برگزاری الکترونیکی انتخابات به مردم یادآوری شود.

  و در پایان مهدی گروسی سرپرست اداره، ضمن تاکید بر اهمیت این دوره در خصوص برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی؛ اعلام نمود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران آمادگی کامل جهت فعالیت، اطلاع رسانی و آموزش به آحاد مردم شریف شهر تهران را دارد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید