نمایش جزییات خبر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

جانشین وزیر فرهنگ در ادامه سلسله دیدارهای مردمی در محله امامزاده حسن (ع): دستورات لازم برای خواسته‌ها و مطالبات مردمی صادر شد

جانشین وزیر و معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار مردمی، گفت: منطقه هفده منصوب به منطقه‌ی دارالشهدا است و این مدال افتخار روی سینه مردم عزیز این منطقه است و امروز افتخار حضور در این منطقه را داشته‌ایم.
جانشین وزیر فرهنگ در ادامه سلسله دیدارهای مردمی در محله امامزاده حسن (ع): دستورات لازم برای خواسته‌ها و مطالبات مردمی صادر شد


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی در این گفتگو با اشاره به حضور در مسجد چهارده معصوم منطقه‌ی هفده در محله امام زاده حسن‌(ع)، گفت: خواهران و برادران، نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. 

 

معاون حقوقی وزارت فرهنگ، این دیدار را در ادامه سلسله دیدارهای مردمی عنوان کرد و افزود: وزیر فرهنگ در این دیدار، درخواست‌ها و مطالبات مردمی را شنیدند و دستورات لازم در این خصوص را صادر کردند. 

 هاشمی از دریافت درخواست‌هایی با  موضوعات غیرمرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در حوزه سایر دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بیان داشت: این درخواست‌ها دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید