نمایش جزییات خبر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹

نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با مدیر کانون شهدای دانش آموزی

نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهدای دانش آموزی خورموج در دفتر سرپرست این اداره برگزار شد.
نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با مدیر کانون شهدای دانش آموزی

به گزارش روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در نشست با مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهدای دانش آموزی خورموج گفت: اوقات فراغت باید اوقاتی‌ برای هر فردی باشد که‌ به‌ میل‌ و اختیار در راه‌ آموختن‌ هر دانشی و یا پرداختن به هر هنر و ورزش مورد علاقه‌ای و یا هر هدفی که در راستای انجام آن آرامش و آسایش خاطر برای او ایجاد می شود اطلاق شود.

علی کدخدایی افزود: دستگاه‌های متولی اوقات فراغت مشخص و در کنار این کار مهم باید دستگاه‌های پشتیبان برنامه‌های اوقات فراغت نیز تعیین شوند.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهدای دانش آموزی خورموج نیز گفت: کانون فرهنگی و تربیتی شهدای دانش آموز یکی از نهادهای زیر مجموعه اداره آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که متولی کارهای فرهنگی و تربیتی در مدارس می باشد

حجت الاسلام وراوی ادامه داد: برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی، تهیه و اجرا سرود در مدارس و همچنین کاروان قرآنی از جمله برنامه های می باشد که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در سال گذشته اجرا شد.

وی تصریح کرد: در سال جدید جهت گذراندن کلاس های اوقات فراغت برنامه های در نظر گرفته شده که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی برگزار می شود./
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید