نمایش جزییات خبر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۴

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیرکل صادرات فرهنگی سازمان ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیرکل صادرات فرهنگی سازمان ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان برگزار شد
نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیرکل صادرات فرهنگی سازمان ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
در این نشست  مجید منادی مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان  گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها و ظرفیت های عظیم هنرمندان و اهالی فرهنگ و فعالان  عرصه فرهنگ و هنر ارائه داد.
 مجید منادی گفت: برنامه هاو  فعالیت های موثر هنری و فرهنگی  زیادی در کشورهای مختلف و با زبانهای مختلف داشتیم، از جمله زبان عربی. قابلیت اجرا با زبان عربی را در برنامه های مختلف را داریم و هم چنین فعالیت های هنری و فرهنگی عمیق به زبان‌های مختلف و گویش های مختلف و اقوام مختلف در استان خوزستان  را داریم که قطعابرای کشورهای مختلف نیز جذابیت دارد.  امیدواریم بتوانیم این برنامه های مختلف و متوع را در آینده داشته باشیم.
در ادامه عبدالرضا سیفی مدیر کل صادرات فرهنگی ضمن استقبال  از این برنامه ها قول اکید دادند که از ظرفیت هنرمندان و اهالی فرهنگ ونیروهای توانمند استان خوزستان برای اعزام ها و برای برنامه های مشترک داخلی و خارجی که حوزه ی کاری سازمان ارتباطات است حمایت کنند و بنا دارند به زودی برنامه های متنوع و مختلفی را داشته باشند. به ویژه  برنا مه هایی با نگاه ویژه به کشور عراق که  کشورهمجوار استان خوزستان است و امکان برگزاری برنامه های متعدد چه در استان خوزستان و چه در کشور عراق برای هنرمندان استان خوزستان و برنامه های مشترک با هنرمندان عراقی وجود دارد.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید