نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۱

آیین رونمایی از کتاب عکس «احتضار» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «احتضار» تازه‌ترین مجموعه‌عکس سعید فلاح‌فر، فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.
آیین رونمایی از کتاب عکس «احتضار» برگزار می‌شود

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب «احتضار» مجموعه عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران را شامل می‌شود که در طول یک دهه گذشته عکاسی شده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس‌های این کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب، فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ با حضور نوا توکلی‌مهر (معمار منظر و پژوهشگر شهری) عباس عرب‌زاده (عکاس و مدیر هنری کتاب) سیدمحمد طباطبایی (ناشر) و سعید اسلام‌زاده (روزنامه‌نگار و منتقد هنری) در سالن کنفرانس  مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

 

کتاب  «احتضار» توسط انتشارات بط منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب امسال نیز عرضه خواهد شد. 

 

سعید فلاح‌فر (شاعر، عکاس و منتقد هنری) فارغ‌التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر، دارای درجه یک هنری در رشته عکاسی و کارشناس مسئول اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ است‌. او علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه‌های متعددی از آثارش را در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و... برگزار کرده است.

 

انتهای پیام/

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید