نمایش جزییات خبر
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۱۲

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال 1403 برگزار شد

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوندگفت: حماسه وعده صادق فصل جدیدی را در تاریخ نظامی جهان رقم زد به طوری که خیلی از کارشناسان از این حماسه به عنوان یک عملیات تاریخ ساز و جنگ اراده های حق و باطل نامبردند.
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال 1403 برگزار شد

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۳ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه و با حضور احمدوند فرماندار ،معصومی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین و اعضای فعال جلسه در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مراد معصومی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ضمن عرض  تبریک حماسه عزت آفرین و غرور آفرین "وعده صادق"  گفت : این حماسه  در حقیقت نمایش اقتدار نظامی و اراده سیاسی ایران اسلامی بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود :حماسه وعده صادق فصل جدیدی را در تاریخ نظامی جهان رقم زد به طوری که خیلی از کارشناسان از این حماسه به عنوان یک عملیات تاریخ ساز و جنگ اراده های حق و باطل نامبردند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: ایام الله حوادثی است که سرنوشت ساز و قابل درس گرفتن است، همچنین قرآن کتاب تاریخ نیست اما یک چهارم قرآن تاریخ است، تاریخ انبیاء، فراعنه و غیره ، منتها تاریخی است که توأم با فلسفه تاریخ است ، این حرکت موشک باران اسرائیل توسط ایران در تاریخ ایران و جهان ثبت شد این یکی از وعده های الهی است .

وی افزود: زمینه سازان ظهور امام زمان به درجه‌ای از علم و فناوری می‌رسند که در این جنگ دست برتر را خواهند داشت و امام به وسیله آنها بر دشمنان غلبه می‌کنند

 

فرماندار نهاوند هم در این جلسه گفت : بر اجرایی شدن شعار سال تاکید داریم، اقداماتی که بویژه در حوزه عمران سال گذشته شهرستان انجام شده است از جمله بهسازی روستایی، جاده ها، اسفالت شهر و.... قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد ؛برخی اقدامات در توسعه شهرستان متاسفانه با مقاومت هایی رو به رو می شود و فرصت ها را سوخت و حواشی ایجاد می شود بویژه پروژه سد گرین که اجرای آن در تامین آب کشاورزی بسیار موثر است و نیاز به همراهی مردم دارد.

 

فرهنگ عمومی

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید