نمایش جزییات خبر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲

افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس در نگارخانه هنر اسلامشهر

نمایشگاه گروهی عکس آکادمی به نگار(آثار هنرجویان هنرستان شهدای واوان) به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر 10 اردیبهشت 1403 در نگارخانه هنر افتتاح شد.
افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس در نگارخانه هنر اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ این مراسم با حضور محمد نوران سرپرست اداره، استاد حسین حاجیلری عکاس ویژه حرم ابا عبدالله الحسین(ع) و داور بین المللی رشته عکاسی(میهمان افتخاری این نمایشگاه)، حسن اطیابی هنرمند عکاس و عضو کمیته کارشناسی حوزه عکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، جلیل قاسمی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و مسئول انجمن خوشنویسان، عباس امانی نماینده انجمن هنرهای تجسمی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

محمد نوران ضمن بازدید از این نمایشگاه در جریان روند فعالیت های هنری هنرجویان هنرستان شهدای واوان قرار گرفت و گفت: شهرستان اسلامشهر دارای هنرمندان فعالی است که استعدادهای زیادی در شاخه های مختلف هنری دارند و می بایست تلاش کنیم تا هنر و هنرمندان اسلامشهر در سطح استان بیشتر دیده شوند و ما حمایت خود را از هنرمندان در جهت فعالیت های هنری آنان اعلام می کنیم.

در ادامه رضا حاجی لری عکاس ویژه حرم ابا عبدالله الحسین(ع) نیز ضمن بازدید و ابراز رضایت از آثار هنرجویان این آکادمی، مواردی را به عنوان شاخص های هنری برای استفاده هنرجویان عنوان کرد و افزود: هنر یک فعالیت تخصصی است و این مهم را می طلبد که هنرمند تلاش و پشتکار زیادی در این زمینه داشته باشد و فعالیت خود را هدف گذاری نماید.

جلیل قاسمی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز از مسئولان برگزاری نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: اخلاق مبانی همه فعالیت ها و شاخه های هنری است که در جامعه نقش آفرینی می کند و یک اثر هنری می تواند بیانگر تمام مفاهیم، مطالب و پیام رسان جامعه باشد. شهرستان اسلامشهر ظرفیت برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی را دارد و در این راستا حمایت خود را از هنرمندان در شاخه های مختلف هنری اعلام می داریم.

در این نمایشگاه 41 قطعه عکس با موضوع مستند، با نظارت آکادمی به نگار به سرپرستی مریم میری مدرس رشته عکاسی در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

آثار هنرمندانی چون مائده حسن زاده، فاطمه گلی زاده، کوثر لک، ستایش یزدانی، ستایش حسین نژاد، مهشید خزلی، نگار دهشیار، ساناز رحیمی، مبینا شاهتره، یگانه شاهمرادی، تینا علی زاده، هانیه قربانعلی زاده، مهشید کشاورز، فاطمه بهرامی، مهشید پشین، حانیه جباری، بهارخانی، زهرا قربانی، زهرا کریم خواه، کیمیا گیلان و سیده مریم میری  در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است که این نمایشگاه از 10 تا 17  اردیبهشت 1403 از ساعت 8 الی 14 در نگارخانه هنر به نشانی اسلامشهر، انتهای خیابان شهید نواب صفوی، کوچه شهید رسول مرتضوی برپا شده و پذیرای عموم علاقه مندان و دوستداران هنر است.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید