نمایش جزییات خبر
۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶

یادواره شهدای غزه در ساوه برگزار شد

اصغر مظفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری جلسه یادواره شهدای غزه خبرداد و بیان داشت: در این جلسه مهندس الیاسی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه ضمن خیر مقدم و تبریک بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کلیه مسئولین در اجرای برنامه ها بایستی در جامعه نشاط اجتماعی توام با معنویت و با انگیزه بیشتر و برنامه ریزی صحیح و کاربردی و با وحدت و انسجام جهت رسیدن به هدف متعالی اقدام کنند.
یادواره شهدای غزه در ساوه برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، فرماندار ساوه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قلوب مسلمین جهان را دردناک نمود مسلمانان غزه با تمام مظلومیت ها، فرهنگ ایثار و شهادت را به جهان اثبات نمودند.

فرماندار ساوه ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه استکبار جهانی خواستار نابودی و محو اسراییل جنایتکار شدند و تأکید کرد: مسئولین شهرستان با تمام وجود بایستی حرکت رو به جلو داشته باشند و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را با درنظر گرفتن تمامی جوانب مردم را آگاه نمایند.

سرهنگ مهدی فرمانده سپاه ناحیه بسیج ساوه در این جلسه ابراز داشت: همانطوریکه ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرمودند: ملت های مسلمان به عنوان یک فریضه دینی بایستی از ملت مظلوم فلسطین حمایت نمایند.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها به دنبال برنامه ریزی برای نابودی مردم فلسطین و نسل کشی هستند، همه مسلمانان بایستی در برابر استکبار جهانی بایستد و برپیروزی حق علیه باطل تلاش وافرداشته باشند.

سرهنگ مهدی دربخش دیگر از سخنان خود به فضاسازی شهری و استفاده از نمادهای مقاومت در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان الغدیر تا مصلی امام علی (ع) تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج ساوه گفت: امروز جهان اسلام مرز مشخصی ندارد، بایستی در هر نقطه ای از جهان اگر اقدامی برعلیه شیعیان صورت گیرد، همه مسلمانان وظیفه دارند از آنان حمایت و دفاع کنند.

اصغر مظفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به کلیه اعضاء و قبولی طاعات و عبادات ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حقوق بشر در غزه به معنای کشته شدن کودکان معصوم و بانوان غیر نظامی توسط کینه توزی های اسراییلی است.حقوق بشر اساسی ترین و ابتدایی ترین حقوقی است که هرفرد به طور ذاتی، فطری به صرف انسان بودن از آن بهره مند می شود؛درحالی که اسراییل و هم پیمانانش این حق را پایمال نمودند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید