چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۵۴۱
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

نشست «هوش مصنوعی و آینده خبرگزاری‌ها» برگزار می شود

نشست «هوش مصنوعی و آینده خبرگزاری‌ها» برگزار می شود
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۱۰

سلسله‌نشست‌های بررسی «مسائل خبرگزاری‌ها در ایران؛ گذشته، حال و آینده» از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها - نشست پنجم از این سلسه‌نشست‌ها با موضوع «هوش مصنوعی و آینده خبرگزاری‌ها‌» با حضور محمد مهدی مولایی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی ) و علی شاکر پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود.

این سلسله‌نشست‌ها با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه، مدیران، سردبیران خبرگزاری‌ها و خبرنگاران با هدف بررسی مسائل مختلفِ پیش روی خبرگزاری‌ها در ارائه نمایی از وضعیت موجود و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب برگزار می‌شود.

موضوعاتی چون  «اقتصاد و مدیریت خبرگزاری‌ها در ایران»، «آموزش خبرنگاری در ایران»، «بایسته‌های مدیریتِ استراتژیک درخبرگزاری‌ها»، «فعالیت خبرگزاری‌های تخصصی و عمومی در ایران»، «پاسداشت زبان فارسی در اخبار خبرگزاری‌ها»، «فعالیت خبرگزاری‌های ایران در عرصه بین‌الملل»  و... در این سلسله نشست‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند 25 اردیبهشت ماه از ساعت 12-10 در سالن شهدای رسانه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها حضور به‌هم رسانند. همچنین امکان استفاده برخط از این نشست نیز از طریق پیوند زیر فراهم است:

https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live
تعداد بازدید : ۳,۳۴۱
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید