دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها با جدیدترین
کتابها و آثار منتشر شده در سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران حضور مییابد.
به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی
رسانهها، همزمان با برپایی سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، این
دفتر مجموعهای از جدیدترین آثار منتشر شده خود در حوزه ارتباطات و رسانه را به
علاقهمندان عرضه میکند. این مجموعه شامل فهرستی از آخرین کتابها و منابع تخصصی
منتشر شده و شمارههای جدیدی از فصلنامه «رسانه» است که به تازگی وارد بازار نشر
شدهاند. عناوین تعدادی از آخرین کتابهایی که از سوی این دفتر منتشر شده عبارتند
از:
کتاب «حقیقت گمشده؛ بازار
توجه، اطلاعات غلط و دستکاری اطلاعات»؛ نوشته «وینسنت هنریکز»؛ ترجمه «سپهر دادجوی
توکلی؛ «راهنمای
دیپلماسی عمومی در مأموریتهای برون مرزی؛ اصول اطلاعرسانی و برقراری ارتباط موثر
با مخاطبان خارجی»؛ نوشته « نوید کمالی» و « عباس محمدیان؛ و «نتنوگرافی ؛ باز تعریف: روشی برای مطالعه
روابط فرهنگ در محیطهای شبکهای»، نوشته «رابرت کوزینتس»، ترجمه دکتر «محمدرضا رسولی» و دکتر «پویا نعمتالهی»
علاقهمندان میتوانند
جهت خریداری کتابهای این دفتر و فصلنامه رسانه در ایام برگزاری نمایشگاه ( 20 تا
30 اردیبهشت ماه) به غرفه دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها واقع در سالن
شبستان مصلی امام خمینی (ره)، ردیف 26، غرفه 18 مراجعه نمایند.