چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۹
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۴۲
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

نشست ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر

نشست ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر
(چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹

«ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر» عنوان نشستی‌ست که روز  یکشنبه 29 آبان از ساعت 10-12 و  با حضور توحید اسدی، علیرضا چابک‌رو و محسن فرجادی به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.

این نشست تخصصی که سومین نشست از مجموعه نشست‌های «به وقت رسانه‌» دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌هاست،تلاش دارد تا ضمن بررسی عملکرد رسانه‌هایی چون ایران‌ اینترنشنال و بی.‌بی‌.سی در ناآرامی‌های اخیر، روش‌ها و تکنیک‌های اثرگذار بر نحوه تنظیم و ارائه خبر در این رسانه‌ها را مورد کنکاش قرار دهد. همچنین واکاوی مفهوم تروریسم رسانه‌ای نیز از دیگر محورهای این نشست علمی ـ تخصصی‌ست.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست مجازی می‌توانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی حضور به‌هم رسانند.

https://www.skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast

تعداد بازدید : ۶۲۰
(چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید