هماندیشی تخصصی" مدیریت رسانههای ورزشی" روز دوشنبه 18مرداد
ماه از ساعت 10 الی 11:30 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها به صورت ویدئو
کنفرانس برگزار میشود..
سازمانهای رسانهای
با توجه به ویژگیهای خاص خود مستلزم مدیریتی متفاوتاند.ازاینرو مدیریت رسانه بهعنوان
حوزه مطالعه و تحقیق جدید پا به عرصه گذاشته است. هدف از برگزاری این نشست، شناسایی
و ارائه وضعیت مطلوب «نظام مدیریت رسانههای ورزشی کشور» است تا با طرح دیدگاهها و
رویکردهای مختلف نسبت به مقوله مدیریت رسانه به بررسی چیستی موضوع پرداخته و ابعاد
آن را روشن شود .ضرورت این امر ازآنجا ناشی میشود که علیرغم گذشت چندین سال از شکلگیری
و راهاندازی مدیریت رسانه بهعنوان یکرشته علمی و دانشگاهی هنوز تعریف روشن و مشخصی
از آن وجود ندارد.البته نباید از این نکته غافل شد که روند تخصصی شدن در تمامی علوم،ازجمله
مدیریت نیز در این میان بیتاثیر نبوده است.امروزه با رشد و توسعه سازمانهای
رسانهای و محیط رقابتی کنونی داشتن مهارتهای ارتباطی و مدیریتی مدیران رسانهها
به نوعی از ملزومات اصلی انتصاب آنان است مدیران رسانههای ورزشی از این امر
مستثنی نیستند و عملکرد صحیح آنان در پیشبرد اهداف ورزشی کشور در گرو داشتن مهارتهای
مدیریتی از جمله خلاقیت و نوآوری برای مدیریت اثر بخش و کارا است. در این نشست که
با حضور متخصصان و پژوهشگران این حوزه برگزار میشود. محورهای زیر مورد بحث و
بررسی قرار میگیرد:
- مدیریت راهبردی رسانههای ورزشی
- شناسایی شاخصهای موثر بر مدیریت اثر
گذار
- بررسی عوامل موثر بر مدیریت مطلوب
رسانههای ورزشی
سخنرانان:
- جناب آقای پژمان
راهبر، سردبیر سایت ورزش سه
- جناب آقای
سیامک رحمانی، مدیر عامل پایگاه خبری برترینها
- سرکار خانم سارا جعفری،کارشناس واحد پژوهش دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها