نمایش جزییات خبر
بازدید معاون وزیر دفاع از نمایشگاه کتاب تهران؛
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

حضور صنعت هوایی کشور با چندین غرفه در نمایشگاه کتاب تهران

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، در سومین روز نمایشگاه کتاب، در بازدید از غرفه‌های مختلف، استقبال مردم از نمایشگاه و همچنین کتاب‌های صنعت هوایی کشور را مثبت و قابل توجه ارزیابی کرد.
حضور صنعت هوایی کشور با چندین غرفه در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرسرتیپ افشین خواجه‌فرد، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در بازدیدی که صبح جمعه از نمایشگاه کتاب داشت، حضور و استقبال مردم را از نمایشگاه قابل توجه عنوان کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که کتاب‌های منتشر شده از سوی ناشران وزارت دفاع از سوی عموم مردم هم مطالعه می‌شود یا خیر؟، گفت: ما مخاطبان تخصصی و عمومی خود را در نظر داریم چون صنعت هوایی هم مخاطب عام دارد، مثل جوانانی که از دیرباز به این صنعت علاقه‌مند هستند و هم مخاطب تخصصی، که آن هم طرفدار خاص خودش را در میان اهالی دانشگاه دارد. در واقع سعی کردیم آثار مکتوب را در هر دو زمینه فراهم کنیم. البته سازمان دفاع بیش از چهار غرفه در بخش دانشگاهی نمایشگاه دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: همیشه نمایشگاه کتاب برای مردم جذابیت داشته و مردم هم به آن علاقه‌مند هستند. با توجه به زمان نمایشگاه، قطعا استقبال خوب بوده است و احتمال می‌دهیم که در ادامه این استقبال بیشتر هم شود. 

وی خاطر نشان کرد: سال‌های قبل فرصت حضور در نمایشگاه را نداشتیم اما امسال در حوزه تخصصی خودمان با استقبال قابل توجهی مواجه بودیم. 

وی در خصوص حوزه مطالعاتی خود گفت: من دو جنبه مطالعاتی دارم. عمدتا در حوزه صنعت هوافضا مطالعه می‌کنم ‌اما در حوزه مطالعات مدیریتی و مباحث انگیزشی هم مطالعه می‌کنم، چون معتقدم که باید چیزی را مطالعه کرد که بتواند در روحیه بخشیدن به پرسنل و امیدواری به آینده به ما کمک کند. 

وی ادامه داد: همچنین مطالب مربوط به شناخت انسان‌ها در حوزه‌های کاری از دیگر موارد مطالعاتی بنده است، چون اعتقاد دارم که بخشی از توسعه نیروی انسانی ما به شناخت از نیروی انسانی و عملکرد آنان برمی‌گردد؛ چرا که رفتار انسان متاثر از زمان، مکان و شرایط محیطی است. مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ادامه داد: به لطف خدا با توجه به پیچیدگی‌هایی که این حوزه دارد، در این زمینه هم نشریات خوبی با موضوعات توسعه معارف اسلامی در عرصه مدیریت و توسعه مبانی مدیریت داریم. 

معاون وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که حملات اخیر ایران به اسرائیل، تا چه حد باعث علاقه‌مندی مردم به مطالعات نظامی شده است، گفت: قطعا با وقوع اتفاقاتی مثل حمله اخیر ایران به اسرائیل، بازار خبر و اطلاع‌رسانی این حوزه‌ها مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. اما چیزی که بیشتر برای مردم جالب بود، توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های تخصصی هوایی است که در این عملیات بخشی از آن نمایان شد. این عملیات هم به دشمن ضربه زد و هم باعث امیدواری دوستان شد. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه kebab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.


 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید