نمایش جزییات خبر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: پاسداری یک شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است

جابری انصاری در پیامی شهادت پاسدار شهید علی کبودوندی را تبریک و تسلیت گفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: پاسداری یک شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با صدور پیامی شهادت یکی از پاسداران لشکر عملیاتی 10 سید الشهدا(ع) را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهید زنده است، در رحمت الهی وارد می شود و گناهانش آمرزیده است، رزق و روزی شهید نزد خداوند است، هیچگاه عملش ضایع نمی شود و جامعه از ایثار و نثار جانش بهره مند می گردد.
پاسداری یک شغل نیست، بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است. پاسداران کشور هم با همین اعتقاد، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند. این اعتقاد یک پاسدار است که او نباشد اما اسلام، قرآن و دستاوردهای امام و شهدا باقی بماند.
آنچه سپاه و پاسداران را متمایز کرده، این است که پاسداران به میدان آمدند تا از انقلاب، تمامیت و اهداف آن دفاع و با دشمنان آن مقابله کنند. از همین رو است که همه دشمنان انقلاب، در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند؛ چرا که آنان، پاسدار انقلاب هستند.
ویژگی متمایزکننده دیگر پاسدار، جنبه معنوی آن است؛ چرا که تنها معنویت است که به پاسدار، استحکام و اقتداری می‌بخشد که در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، بدون ترس و واهمه بایستد و برای آن‌ها خط و نشان بکشد. این معنویت وام گرفته از فرهنگ عاشوراست که پاکبازی را به پیروانش می‌آموزد. 
بار دیگر یکی از پاسداران غیور سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهید "علی کبودوندی" از لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در پاسداری از مرزهای جنوب شرقی حین اجرای ماموریت تامین امنیت پایدار جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی و به دوستان شهیدش پیوست.
شهادت قبل از تسلیت به بازماندگان، استحقاق تبریک دارد زیرا به فرموده امام علی (ع) مجاهدان در زمره ی بندگان خاص و برگزیده ی خداوند قرار می گیرند.
به روح بلند و ملکوتی همه شهدای اسلام درود می‌فرستیم و امن و آرامش امروزمان را مدیون و مرهون شهامت و جهاد و ایثار و شهادتشان  می‌دانیم و از خداوند صبر و استقامت در مسیر روشن شهیدان را طلب می‌کنیم.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید