نمایش جزییات خبر
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹

اصحاب فرهنگ و هنر، اتحاد و انسجام خود را پای صندوق رای نشان می دهند

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: امروز اصحاب فرهنگ و هنرو رسانه با حضور در پای صندوق رای، اتحاد و انسجام خود را نشان می دهند.
اصحاب فرهنگ و هنر، اتحاد و انسجام خود را پای صندوق رای نشان می دهند
پیمان پاکزاد در محل استقرار صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز، با بیان اینکه امروز شاهد شور و شوق مردم در پای صندوق های رای هستیم، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همواره در خط مقدم هستند.
وی با اشاره به مشارکت پر شور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در محل استقرار صندوق رای ویژه این قشر، خاطرنشان کرد: امروز این قشر فرهیخته با حضور در پای صندوق رای وظیفه ی خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا می کنند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی یادآورد شد: هر چه به ساعات پایانی نزدیک می شویم استقبال و حضور مردم نیز بیشتر می شود ولی به مردم توصیه می کنیم برای اینکه ترافیک نشود در همان ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند.
وی با اشاره به استقرار صندوق رای ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با متولی گری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: برپایی صندوق اختصاصی برای قشر فرهیخته ابتکار بسیار خوبی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است تا همگی اتحاد و انسجام و همدلی را نشان دهند چراکه این قشر وابسته و دلبسته به انقلاب اسلامی هستند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید