نمایش جزییات خبر
در مراسمی با حضور خبرنگاران داخلی و بین‌المللی انجام شد
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۶

حضور رهبر معظم انقلاب در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه، 21 اردیبهشت) در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، در این دور از انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.
حضور رهبر معظم انقلاب در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  بعد از شرکت در انتخابات با اشاره به تفاوت نداشتن مرحله اول و دوم انتخابات، تأکید کردند: اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و مردم با حضور خود در این مرحله از انتخابات، مجلس را تکمیل کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را نشانه حضور مردم و اراده و تصمیم‌گیری آنان دانستند و گفتند: وظیفه ملی هر فردِ دوستدار پیشرفت کشور و نزدیک شدن آن به مقاصد بزرگ، شرکت در انتخابات است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: هرچه رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر خواهد بود و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.

این مراسم با حضور بیش از 100 تن از اصحاب رسانه‌های مختلف برگزار شد. در این مراسم خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های بین‌المللی از جمله افه، ال‌بی‌سی، العهد، النور، الغدیر، المسیره، المنار، المیادین، النجبا، ای‌پی‌آ، ای‌پی‌تی‌ان، ایمپکت فوتو، ای‌اف‌پی، آسوشیتد پرس، آفاق، آناتولی، پاسیفیک پرس، پولاریز ایمیجز، تی ار تی، راشا تودی، سی‌بی‌اس نیوز، سی‌جی‌تی‌ان، شینهوا، عمان، فرانت لاین، فونیکس، کانال 14، او آر اف، وایوری، یومیوری و یونیوز به تهیه گزارش خبری پرداختند.

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید