نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴

معاون اول رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز پنج شنبه (۲۰ شهریور) همراه با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با حاضران و غرفه داران در این نمایشگاه گفت و گو کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین وزیر فرهنگ صبح امروز از بخش بین‌الملل این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

عکس

اسماعیلی در این بازدید در جریان روند فعالیت‌های بخش بین‌الملل قرار گرفت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۶۰ ناشر خارجی تا ۲۹ اردیبهشت‌ دایر است.

عکس
ناشران عمومی در شبستان مصلا، ناشران دانشگاهی در رواق غربی؛ ناشران کودک و نوجوان در طبقه همکف و ضلع جنوبی رواق شرقی؛ ناشران خارجی و ناشران دیجیتال در طبقه اول رواق شرقی و ناشران آموزشی در طبقه دوم رواق شرقی و بخش بین‌الملل و کشور میهمان ویژه در رواق غربی، جانمایی شدند.

در مجموع مساحت نمایشگاه قریب به ۱۵۰ هزار مترمربع است.

حدود ۶۰ ناشر خارجی و چهره فرهنگی از ۲۵ کشور جهان در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حاضر هستند؛ علاوه‌براین ۵۰ مهمان غیرایرانی در بزرگترین رویداد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

عکس

حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد که باتوجه به حجم بار دریافتی پیش‌بینی می‌شود، حجم کتاب‌های خارجی، ۷۰ تُن باشد.

کشور یمن، میهمان ویژه نمایشگاه کتاب در سال ۱۴۰۳ است.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید